2016. szeptember 24., szombat

gondolatok futás közben

akkor is, ha nem hallgatok zenét, akkor is, ha igen, akkor is, ha kutyával futok, és akkor is, ha egyedül, akkor is ha csak 5 km-t, és akkor is, ha 21-et, mindig tele a fejem mindenfélével. hogy mikkel is? lássuk:
  • "basszus, ez után még tanulnom kell"
  • "lehet hogy nem kellett volna annyit ennem"
  • "csináljak egy youtube csatornát?"
  • "ott egy kutyus, milyen cukiiiii!"
  • "nagyon kell pisilni. lehet, hogy kiizzadom a futás végére?"
  • "vajon tudok csak az orromon levegőt venni?" (10 mp múlva:"nem")
  • "mit egyek futás után?"
  • "szeretem ezt a számot. bárcsak érteném a szövegét"
  • "azta, ennek a számnak most értettem meg egy sorát! na ezért érdemes volt elindulni"
  • "Luisa, ne húzz már annyira!!!"
  • "ideszart a kutya, de nincs nálam zacsi. a pokolra kerülök, ha most azt egyszer itthagyom?"
  • "Did you hear about the guy whose whole left side was cut off? He's all right now. <<<<<<<<<------------ ezen a szóviccen évszázadokon keresztül tudnék nevetni"
  • "milyen jó kis verseny lesz a közeljövőben?"
  • "olyan jó, hogy most 6 perces km-ekkel megyek. olyan gyors vagyok." (10 perc múlva: 7:20-as km-ek)
  • "hülye kis muslinca klubbok mi a fenének köröznek az út felett? nabazdmeg, beleragadt egy a fogszabályzómba. mindjárt hányok"
  • "meg kellene tanulnom fejből az egész Harry Potter sorozatot"
  • "zombiapokalipsziskor tuti túlélném, csak ilyen gyorsan kell futnom, és akkor senki nem ér utol. kivéve valaki egy tankkal. ah, mindegy, majd szerzek egy kocsit."
  • "annyira jó lenne most Miamiban lenni, és a beachen kutyázni a családdal"
  • "minek tetováltatja valaki magára egy sorozatbeli pár nevét? és ha megutálja őket?"
  • "olyan hosszú egy maraton, de le akarom futni egyszer"
  • "én nagyon szeretek zuhanyozni meleg vízzel"
  • "minek lett meleg a kedvenc karakterem a kedvenc sorozatomban, ha nem is illik hozzá ez a szerep??????"
  • "úgy ennék egy pizzát"
  • "annyira büdös ez a póló, ami rajtam van"
  • "túl keveset frissítem a blogomat"
  • "én melyik házba tartoznék, ha a Roxfortba járnék?"
  • "hol tanuljak tovább????"
  • "de jó lenne, ha most esne az eső"
  • "Luisa olyan ügyes kutya, olyan gyorsan fut, és olyan szép izmos a lába"
  • "többet kellene olvasnom"
  • "a twitteren amúgy tök okos meg bölcs emberek vannak"
  • "mennyi idő múlva jön az új Once Upon a Time és The Walking Dead évad?
  • "miért bámulnak ez emberek ha futok?"
  • "húú, jön szembe egy futó. köszönjek? vagy csak intsek? de lehet, hogy azt hiszi hülye vagyok. de a futó szoktak köszönni. de lehet, hogy ő nem köszön. akkor csak intek. bassszus, ez köszönt, én meg nem. de ciki, azt hiszi bunkó paraszt vagyok."
  • "*random idegesítő zeneszám ami folyamatosan ismétlődik a fejemben*"
  • "meg kellene tanulnom az 50 amerikai államot"
  • "szomjas vagyok, inni akarok most"
  • "melegem van, minek vettem fel sapkát????"
  • "na, erről a versenyről milyen bejegyzést írjak?"
  • "olyan vicces, amikor a frissítőpontokon kiabálva biztatnak"
  • "miért mindig emelkedővel kezdődik egy verseny? miért nem lejtővel? ja, mondjuk akkor a célba emelkedőn kellene befutni. akkor mindegy, jó így"
  • "nem kellett volna ilyen ijesztő horrort nézni, nagyon félek"
  • "miért szeretnek az emberek csak magukról beszélni, de másokat miért nem kérdeznek meg??"
  • "szeretem a családomat, olyan szerencsés vagyok velük"
  • "kellene egy olyan sorozat, hol realisztikusan állítják be, hogy milyen a nyomozók élete, szóval pl lövöldözéseknél megsérülhetnének fontosabb szereplők is, nem csak a rosszfiúk"
  • "harmadszorra futok ezen a versenyen, de képtelen vagyok megjegyezni az útvonalat"
  • "lehet, hogy felfutok ezen az emelkedőn" (10 mpcel később: "na mindegy")
  • "szeretnék elmenni Los Angelesbe"
  • "olyan kényelmes ez a futócipő" vagy "kellene venni egy új futócipőt"
  • "7 perc/km az hány km/óra?"
  • "na ezt a futót akkor most lehagyom" vagy "na ez a futó most jól lehagyott"
  • "az UltraBalaton olyan jó verseny, imádom a hangulatát"
  • "nagyon ronda lehetek ilyen izzadt fejjel meg undi hajjal"
  • "Mulán miért meleg az Once Upon a Timeban?"
  • "már csak pár méter és beérek!"
  • "olyan hangosan veszem a levegőt"
  • "kellene ilyen terepfutó bot, amilyen a túrázóknak is van, és akkor fel tudnék menni könnyebben a hegyeken"
  • "hogy a fenébe tud Lubics Szilvia lefutni 200 km-t olyan gyorsan?"
  • "annak a nőnek ugyanolyan futócipője van, mint nekem, szóljak neki, hogy jó a cipője?"
  • "milyen sorozatot kezdjek el nézni?"
  • "kellene egy olyan bejegyzést írni, hogy "gondolatok futás közben""


2 megjegyzés:

  1. "nagyon kell pisilni. lehet, hogy kiizzadom a futás végére?"
    LOL - nekem ez van minden reggeli futáson. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sracok elonyben :D amugy nekem egy osztalytarsam allitja, hogy kiizadjuk, de szerintem ez fake :))

      Törlés